24 kwietnia 2025 roku uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w grze terenowej, której celem było zwiększenie świadomości ekologicznej. Gra obejmowała zadania związane z ekologią, ochroną środowiska, matematyką i geografią.
Uczniowie, podzieleni na drużyny, odwiedzali stacje, z których każda miała inny temat związany z zagadnieniami ekologicznymi oraz naukami przyrodniczymi. Do zadań należało m.in. układanie puzzli, rozwiązywanie rebusów, praca z mapami, tworzenie wierszy ekologicznych oraz opracowywanie „Kodeksu Ekologa”. Uczestnicy musieli wykazać się wiedzą na temat recyklingu, ochrony środowiska oraz umiejętnością pracy w grupie.
Gra była doskonałą okazją do połączenia nauki z zabawą. Uczniowie nie tylko poszerzyli swoją wiedzę teoretyczną, ale także nauczyli się podejmować konkretne działania na rzecz ochrony środowiska. Zadania sprzyjały rozwijaniu współpracy, umiejętności komunikacyjnych i kreatywności. Dzięki tej inicjatywie uczniowie wrócili do domu z nowymi doświadczeniami oraz większą świadomością ekologiczną, która z pewnością wpłynie na ich przyszłe proekologiczne postawy.